سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


به درگیری زین و رینز در رمبل امسال مرور میشه.

بلادلاین وارد پارکینگ میشند. جی با اونا نیست. گزارشگر از رینز میپرسه پس جی کجاست. رومن جواب نمیده و میره. هیمن به گزارشگر میگه سوالت نا به جا بود. او چند توصیه به گزارشگر میکنه و میره.

مصاف برای مدعی شدن سر کمربند تگ تیم اسمکدان:
بران استرومن و ریکوشی در مقابل ایمپریوم
در اواخر مچ در بیرون رینگ گانتر و ریکوشی رو در رو بودند چند ضربه به هم وارد می کنند(گانتر در مچ نبود.)استرومن یک بمب به قیصر می زنه بعد ریکوشی بالای شانه ی استرومن می ره و یک سنتون می زنه و او به دنبال پین می رود
برنده:بران استرومن و ریکوشی

شارلوت در پشت صحنه میگه که مصاف اینده من در برابر ریپلی دیدنی میشه اما امشب فقط روی دویل تمرکز کردم. دویل میاد و میگه من کمربند رو  میگیرم و مصاف اینده، بین من و ریپلی خواهد بود. شارلوت میگه کوری خونی رو بزار برای توی رینگ

یک کلیپ راجب نیو دی و روز داوری پخش میشه

مصاف برای کمربند زنان اسمکدان

شارلوت فلر در مقابل سونیا دیول
در اواخر مسابقه فلر دیول رو به حاشیه رینگ می بره و چند پانچ می زنه بعد فلر برای فینیشر می رود اما دیول با پاهایش بدل می کنه دیول خواست ساعد بزنه اما نمی تونه و شارلوت یک فینیشر می زنه و پین می کنه
برنده :شارلوت فلر

 

کلیپ به چالش کشیدن شدن رینز توسط کودی پخش میشه

بلادلاین در پشت صحنه هستند. رومن از جیمی میپرسه که جی کجاست اما جیمی خبری نداره. رومن میگه این بی احترامی حساب میشه. جی نه تنها با ما نیومده بلکه پیغامی هم نگذاشته. ایا شما در اسمک اینده برای کمربند تیمی مسابقه ندارید؟ سی ام پانک نیوز. جیمی میگه واقعا از جی بیخبرم. اما اگر بهش نیاز داشته باشیم حتما میاد. رومن بازم راجب ارتباط جی با اعضا میپرسه و جیمی میگه او با بقیه گروه هم صحبتی نداشته. رومن میگه الان فصل رسلمنیا هست. بعدش از سولو و جیمی میخواد که هر طور شده جی رو پیدا بکنند.

ریج هالند و بوچ در مقابل واکینگ رایدرز
در اواخر مج هالند در کنار رینگ به ایوار حمله می کنه اما ایوار به یک بدل خودش رو رها می کند بعد وایکنیگ رایدرز به بوچ یک راگناروک می زنه و ایوار پین می کنه
برنده:واکینگ رایدرز

بعد از مسابقه وایکینگها تیم مقابل رو زدند اما مکینتایر و شیمس و اومدند و روی واکینگها رو کم کردند


به مصاف لانایت و وایت در رمبل مرورمیشه

وایات در پشت صحنه داره اینا رو نگاه میکنه که عمو هودی میاد و صفحه ی تلوزیون وایات ترک میخوره

مصاف چهار طرفه زنان

بیزلر مقابل ناتالیا مقابل زلینا مقابل شوتزی

ناتالیا یک کلوزلاین به بیزلر میزنه اما حریف جاخالی میده. بیزلر روی ناتالی سابمیشن میزنه اما ناتالیا رها میشه. ناتالیا میره سراغ زلینا و روی او شارپ شاتر میزنه و تمام

برنده ناتالیا

ناتالیا با این برد به چمبر زنان رسید. برنده چمبر، حریف بیانکا خواهد بود

 

هیمن در پشت صحنه به رومن میگه که گوشی جی خاموش هست. جیمی و سولو هم میان و میگند نتونستند جی رو پیدا کنند. رومن میگه هیچ نمیفهمم. کار شما خوب بود . مشکلی نیست. منتها شما فشاری که این موقعیت ایجاد کرده رو درک میکنید. بابت رفتارم عذر میخواهم . جیمی میگه حرفش رو هم نزن. رینز میگه میخواستم کنار هم قوی باشیم. او برای بروبچ تدارک شام دیده و میگه برید توی اتوبوس شام بخورید. من یه کارهایی رو باید انجام بدم.

رینز که برای 887 روز گذشته قهرمان بوده، وارد سالن میشه. مردم برای زین شعار میدند. رینز میگه میخواستید راجب چی حرف بزنیم؟ اما این دیگه مهم نیست. من میتونستم راجب کودی و رمبل حرف بزنم. اما به جای اینده مجبورم راجب گذشته حرف بزنم.

هر جریانی دو رو داره. یعنی باید حرف هر دو طرف رو شنید. سی ام پانک نیوز. من از طرف خودم حرف میزنم. به برنامه وارگیمز میریم. جایی که به چشمهای زین نگاه کردم و چیزی رو که باید دیدم. من همون چیزی رو دید که در بقیه میبینم. مثلا اگر من مهمان یک رستوران بودم، همه در اونجا بهم توجه میکردند. من هم به زین توجه نشون دادم اما او از امکاناتی که گروه براش ایجاد کرد، سوءاستفاده کرد. رینز میگه شما همیشه بیشتر میخواهید و تسلیم نمیشید. درست مثل زین.

در این لحظه زین میاد و با صندلی رینز رو میزنه. رومن با نی جوابش رو میده. بعد بهش استامپ میزنه. هیمن یه صندلی به رومن میده. زین به رینز اسپیر میزنه. بعد صندلی رو برمیداره اما رینز سریع از رینگ بیرون میره.

 

 

 

 

 

 

زین میگه تو راجب من اشتباه میکنی. من هرگز چیزی از تو نخواستم. البته تا حالا. حالا من دنبال کمربندت هستم.

در این لحظه جیمی و سولو میان و زین رو کتک مینزند. اخرش رینز بهشون میگه بس کنید. مردم برای جی شعار میدند و رینز میگه من جی رو از دست دادم چون زین گروه ما رو پخش و پلا کرد. من به زین موقعیت دادم او در مقابل خانواده رو پاشوند. رینز زین رو برای چمبر به چالش میکشه و میخواد مقابل چشم اشنایان زین، او رو خرد بکنه.

 

رینز کمربندش رو بلند میکنه و میگه زین الان باید اینجا کنارم میبود اما دیگه تموم شد. با تصویر رینز، برنامه تموم میشه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 15 بهمن 1401برچسب:, توسط شایان

اسلایدر